It use to be a fun house tralalalalaa

Heej fin!

Kom alldels för en inte allt för lång stund sedan hem. Genomblöt. Skitknepigt väder idag juh, först var det soligt som fan, sedan blåste man bort, sedan var det nog en och en annan som dog av haglet som kom, och nu har det regnat om vart annat i typ flera jättemånga timmar. vädret kan ta sig i arslet alltså.

Första skoldagen på aplänge är nu avklarad och den gick väl galant om jag får säga det själv. Lite mer läxor att ta hem också, toppen, verkligen!

Efter att vi slutat lekte jag med underbaraste sofieK, hon är bäst, alla borde ha en vän som henne♥

ÅÅh sötaste paret har nu alldeles nyss bildats, passar som handen i handsken med varandra, eller något sådant. Hoppas det håller länge som fan. Håller tummen jag!

Åh jag klarade det, jag klarade faktiskt det. Jag var stark nog att hålla emot. Stolt tjej_93!! Jag behöver dig inte längre, jag kan stå på egna ben nu. wihiooo.

Nu ska jag testa ta tag i någon läxa faktiskt. Asum.      PÖÖÖSSN


        



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0