My almost perfect life.

Hej och hå, nu har jag varit duktig som fan om jag får säga det själv, har både städat mitt rum OCH badrummet, och ni vet väl själva hur trist det är att städa. Känns riktigt bra alltså.

Nu ska jag bara slappa skiten resten av kvällen och bara ligga och njuta av att jag kan vara uppe hur länge jag vill bara för att jag har sovmorgon imorgon :D jag älskar när det nästan är sommarlov och man typ inte har några lektioner längre. Älska detta.

Och tror ni rickard sviker mig framför sitt jobb eller? jadå. Blir inget leka med han imorgon eh. Needå, men jag klara mig så fint ändå så........ känn ingen ångest eller så, absolut inte. MEn jag har ju min sofie iallafall, tur det ♥

MEn nu jagar min ettriga syster mig härifrån. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0