Grrr i wan't to be yours

Tjena, Kom för inte alltför längesedan hem, hem med en bikini i bagaget. Wiiiiih, jag kommer glänsa som en puma (eller leopard hihi) på stranden i sommar, det kommer troligtvis ut en bild här imorgon på den om jag orkar.

Apropå imorgon så är jag ledig :D:D:D:D Så det blir en härlig sovmorgon, härlig springtur och härligt umgänge med älskling! Det kommer bli en förtjusande dag imorgon, hoppas på lika strålande väder som idag också, då blir jag oerhört glad ska ni veta,.

Och apropå älskling så är hon i bollnäs ikväll/natt, tummen upp för det! Det var då på tiden. Hoppas du har det mysigt!

Nu funderar jag på att antingen gå ut och ta mig en lång cykeltur i sommarvädret eller också göra en fruktsallad och slänga mig ner i en soffa, och det känns som att det andra förslaget låter mer lockande.

PUUUUSSSSIILIPPUUSSSSSSSS


               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0