Håll käften, krama mig och håll käften.

Hejsvejs


Är heeelt slut, ikväll blir det tidig sänggång kan jag lova. Uschanimej.

Har gjort undan en av de jobbigaste läxorna nu och herregud vad bra det känns. Nu har jag ju bara ett par fem stycken kvar bara.

Följde ju med jessica på um idag, och det verkade gå bara bra, tills hon hade åkt därifrån såklart. Nu vet jag inte riktigt hur det är med henne faktiskt. Kanske borde slå en pling.
Well, sedan traskade sofie också ner till um där jag satt kvar och väntade på henne från förra offret. Fast hon skulle bara intervjua personalen om lite grejer. Visste ni att man kan få klamydia i ögat? Nej inte jag heller. Sedan var ju vi så gulliga tyckte dom att vi fick lite prylar därifrån, typ en tröja, en neccesär, kondomer och glidmedel. Najs. Dom är ju för rara där alltså.

Sedan gick jag och min bästis ner på finess och tog en välförtjänt fika. Typ lekte med sugrör och annat skoj. Jag älskar dig.

Men nu har mamma tjata på mig ett x antal gånger om att städa så jag får väl föröska göra det då.. Suck. 


I got a new haircolour :D:D:D Sanna ser inte ut som en morot i kaluffesen längre alltså.


       
         Har ni absolut någon som hellst aning om hur goda sura björnar är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0