lite allmänt förvirrad kanske? och du kanske inte gör det lättare för mig kanske?

Hej hej!

Imorse när jag vaknade så var det nästan två meter snö på backen och jag höll seriöst på gå in i en allvarlig depression. Det här är INTE OKEJ. Det ska nästan vara sommar nu. morr.
Nu är snön iallafall bortsmälten.

Snurrade runt på ljusdal med min bästis idag, igen. Lika bra som vanligt, jag mår så bra med dig. Vi intervjuade de som skulle intervjuas och sedan gick vi p å fikis och proppade i oss det mesta. Det blev även lite plugg där, bra jobbat flickor! Tyvärr så har hon inte delat med sig av de goda bilderna än, den egoisten. Så det får vi ta en annan gång.

Haft engelskanationella, herregud vilket ord, idag. Det gick lite sämre än förväntat faktiskt och det känns inte bra alls. Jag hatar engelska.
Glömde även telefonen hemma idag och det var ju ännu lite sämre, jag höll på avlida, eller typ gå i taket av nervsammanbrott, eller något liknande.

Nu ska jag pluggis lite. Ha det bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0