jag tar långsamt steg för steg. steg som tar mig ifrån dig.

Heej sötnos :) Idag har det varit en sån där hemma-och-hjälpa-till dag, åkte till ljusdal på morgonkvisten för att söka jobb och köpa stängseltråg och handtag, städade klart mitt rum, har även möblerat om (känner knappt igen mig), varit ute och stängt hage med mamma, bankat ner sjuttioelvatusen stolp (hej träningsverk!), och sedan har jag också jagat kossor i trädgården. En vanligt dag på en bondgård med andra ord. 
Min söta lillasyster ville också ha hjälp med att möblera om i sitt rum, så jag tänkte att jag skulle hjälpa henne med det sedan. 

Tänkte att man kanske kunde få lite sällskap av herr wikström nu då, men icke. SKIT I DET DÅ. gubbjäkel.

Mamma lagade världens mumsigaste mat ikväll, jag säger då det, tur att man bor hemma alltså. Jag menar, gorbisar blir ju inte så goda i längen.

Imorgon gäller det, cruising på HÖG nivå kan ni tro! sällskapet kommer bestå av, SofieK IdaO och EmmaJ, mina bästa älsklingar.
  Hoppas det blir lika lyckat som förra helgen, för gud så kul vi hade då. Längtas som en galning. Blir picked up i ljusdal av sofies bollnäsbor, inte helt fel det heller.

Men nu ska jag förflytta mitt arsle upp till mitt rum, för där blir det film. Pusssssss


                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0