I'm a lady, lady, baby don't you know that?

hellu

hafy stalljour idag då. fick kliva upp kvart i sju, men det gick väl an det å. Mellan arbetspassen så åkte jag hem och red. Och det gick helt utomordentligt, jag har en så duktig kuse.

Imorgon ska jag leka med sofieK efter skolan, och det längtas efter, jag har ju tamejtusan inte träffat bruden på nästan två veckor -.- fast först blir det plugget. Och jag har en ond aning om att jag ligger efter som bara faen. Men det fixar väl sig det med förstår jag väl. 

Nu ska jag försöka försöka försöka göra undan någon läxa. men det känns inte riktigt som att jag har lust med det. Känns lite mer som att jag vill åka till någon strand och sitta och filosofera, och så får det bli. Pusshej, finns på mobilen såklart.

           


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men hörru du lilla gumman! Snart är det dax att vi börjar umgås på fritiden oxå! :D

2010-05-04 @ 13:29:24
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: sanna

men hörru babygirl! det borde vi aldrig ha slutat med! :D

2010-05-04 @ 18:46:11
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0