Det fanns dagar då jag tänkte mer på henne än på dig.

Shulu. Så det har varit friluftsdag idag. JAjjamen. Kan ju inte påstå att det var det roligaste jag gjort i mitt liv, men det gick väl an. Även fasten erika bara hade en och en halv strumpa.

Berättade för min kära lärare att gåtan med klänningen nu är löst och att den är så gott som klar, hon drog en lättnadens suck och kramade om mig riktigt hårt. Hon kan inte ha det lätt.

Min mattelärare kom fram och frågade om jag saknade matten och ville gå med i en grupp inför b-kursen nästa år. Skojade han eller?

Nu ska jag ta något käk, knata över till farmor och farfar och fålla upp klänningen. Awesome.

Ha det bäst.

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0