Varför är livet så jäkla komplicerat?

Tjena.

Så har det gått ännu en dag på det extremt korta lovet. Det känns som att det har varit helg. Typ.

Idag har jag iallafall varit ute heeela långa dagen, nästan. Jag har åkt i backen med IdaO, oh hell vilken dyr dag det blev för henne som inte har årskort. De 310 kronorna som dagkortet kostade är nu som bortblåsta. Yeah.
Det var jättekul iallafall. Och jag höll på dö idag med. Men jag överlevde alla dessa små äckliga skogsvägar idag också. 

Ikväll har jag då inte gjort någon nytta alls. Nej. Skönt. 

Alltså kan ni förstå att våren är på g?! Och med det menas att soooooommmaren är nära!!! 

          

Kommentarer
Postat av: idao

det var värt pengarna!! apselut!:D

btw, så hitta jag aldrig namnet på den där liftvakten :/

2010-03-13 @ 16:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0