Tisdag18:27

Hejsvejs

Slutade skolan 13:20 idag så jag nålade ihop toallklänningen innan jag och mamma åkte med katten till veterinären. Urinvägsinfektion. Men det hade vi ju redan konstaterat. Nödvändigt. Gulle heter han föresten, katten alltså.

Nu sitter jag och finslipar på engelskauppsatsen och sedan tar jag tag i hantverksboken. Alltså jag känner mig lite tvungen att ge mig själv en klapp på axeln. Jag pluggar ju faktiskt. 

Imorgon imorgon imorgon!! Usch usch....... FETT NERVÖS! 

Jag hoppas för allt i världen att älskling kommer på torsdag. Ggaaah vad jag vill!

Nej nu ska jag plugga vidare. Kanske kanske att jag orkar träna sedan. Eller inte.


Blås inte bort i snöyran!

           
             

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej snygg tjej!

2010-03-02 @ 20:50:45
URL: http://annarebeccakristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0