Tantgympa på g.

Helluu

Sitter nu och smygbloggar på engelskan, så busigt av mig. Det är helt jäkla galet kallt ute. Eller ja, det är typ 5 grader men det blåser så jag skulle nog vilja sätta en nolla bakom femman.

Iallafall så var det en jätteseg dag igår. Jätteseg, verkligen. Började med en lååång föreläsning om genus. Sedan så var jag på presskonferans (och det låter mycket större än vad det var), Sedan så var det en föreläsning om USA, sedan blev det elevhemmet hos SofieK och hennes gävlebrudar. Och juste, hon var en neger också. Bokstavligen. Sedan blev det en till föreläsning om att lyckas inom ridsporten, den var ganska intressant. Men jag hade kunnat åkt hem istället känner jag. Elevhemmet igen med lite disneyfilm, typ Taron och kitteln eller något sådant. Sedan skulle jag då gå till tåget. Jag höll allvarligt på skita på mig. Fy faan vad läskigt det var. När jag kom hem så gick jag bums i säng. 

Hade sovmorgon imorse, sköööönt. 

Våran katt har urinvägsinfektion. Great. Stackarn.

Pusssen  

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0