Lördag16:11

Hallu!

Jag är på stålande humör och har varit igång hela dagen! Sov till tio sedan ställde jag mig och gjorde världens frukost, efter att jag ätit så rotade jag fram dom väldigt dammiga joggingskorna och gick ut och sprang i det helt underbara vädret! Skönt som tusan var det.
Jag har klippt mig också. Fast bara för att jämna till håret sedan mina kortare frisyrer. För jag tänker ju spara ut mitt hår nu, vilket ser väldigt lovande ut ..och långsamt. Well well, nu ska jag ta och knata över till farmor. Kanske spenderar kvällen där med melodifestivalen i rutan men det får vi väl se. Jag är ju inte alltför förtjust i det. PUUUSS

            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0