I will always be your soldier.

hej hej hej

Det här har varit en ganska bra vecka. Jag har skrattat väldigt mycket. Det kan jag tacka mina heelt fucking underbara vännisar för. Tack. Some example?

SK: Alltså jag kommer fan växa igen där nere snart!

EB: Det går ett rykte om min gamla lärare att han satt på psyke för att han trodde att han var en persika. Och det var hans son som sa det. (Det där lät så roligt så jag höll på spruta ner matbordet med mjölk)

EB: Jag hade en en gammal tant som var same som lärare förut och hon var helt konstig. På en lektion en gång så började hon klaga på allt och alla och sa att hon skulle öppna en resebyrå. Just där och nu i klassrummet, så var man tvungen att fråga henne något så var man tvungen att "knacka på dörren" till hennes "resebyrå". (Det var kanske inte så kul, men vääääldigt weird)

Några resultat från svenskan då vi skulle öva på grammatik:

Jaja. Det kanske inte låter så kul. Men det var det, in real life. Faktiskt. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0