från en annan synvinkel

Jag glömde ju för tusan att kommentera vinnaren av melodifestivalen från igår! Alla tycks bara klaga på den stackars Anna Bergendahl, men jag därimot tycker hon är jättesöt och har en väldigt speciell röst (vilket anses vara bra enligt mig), okej kaaanske, kankse att ni har rätt i att den är bra i "fel" sammanhang, att det hade varit bättre med en popigare och mer "lätt-att-sjunga-med-i-låt". Men men. Min anmärkan är bara att det kanske är lite shakira-wannabe med rösten. Men eftersom man inte kan välja eller påverka hur sin röst låter så är det ju inte så wannabe. Då har hon ju bara en röst som låter som shakiras. Och det är väl inte dåligt?

   

          


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja men det var ju lite roligt xD <3

2010-03-15 @ 17:06:36
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0