Du vet, jag har försökt förklara hur mycket du betyder.

Det är väl lika bra att jag berättar vad jag har haft för mig i helgen också. Fredag: ledig hela dagen, åkte till fotografen och grejade kort till moppekortet, stannade kvar i ljusdal för att leka med sofieK, ja, jag vet då inte om jag behöver berätta mer om den kvällen. Galet var det iaf. Galet, och huvudverkframkallande.

Lördag: sov till tio, åkte hem kl ett, låg framför tvn resten av dagen, på kvällskvisten åkte jag över till farmor och farfar och blev sedan kvar där över natten.

Söndag: sov till kvart i åtta (eller kvart i nio om man nu ska gå efter den nyblivna sommartiden), gick hem, pluggade, gav upp pluggandet och satte mig vid den dumma dumma burken jag nu sitter framför. 

Well well det är ju bara en vecka kvar till påsklov nu. Jag får fösöka stå ut. Även om jag håller på att kvävas av alla läxor. 

Ahja had einte så mycket mer på hjärtat just nu. Adgökens.  


 

         
                                Men alltså puuussilipuss!! Jag älskar er<3

 


Kommentarer
Postat av: rebecca

massa hjärtan <3

2010-03-28 @ 16:41:07
URL: http://annarebeccakristina.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0