And when you left you kissed my lips.

Tjatja

Nu är jag hemma. Sköönt. Mindre skönt att den förbaskade äckel flisen gått sönder. Igen. Brrrrr.

Ska försöka röja undan lite läxor. Eller inte. Eller jo, kanske.

Det snöar ute. Wiiie........

Nej jag har faktiskt inte så mycket mer att säga. Våran goja är galen. Eller jo föresten, jag såg någon som jag inte sett på väldigt väldigt länge idag, och tanken slog mig då att jag inte skänkt den där falska människan en enda tanke på lika lång tid. Tack gud. Han förtjänar inte mina tankar.  


Hjärta


                       

                Den där bilden kommer

                         inom kort att göra sig ganska ful

                                     på mitt moppekörkort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0