-Var hon vackrare än mig?

Tja.

Nu är jag hemkommen ifrån ljusdal. Har haft det rasande trevligt dom sista dagarna. I går åkte jag och min sofie i backen. Sofie drog ut mig i downhill banorna. Det är ett mirakel att jag överlevde.

Sedan på kvällen var det då modevisning. Eller jag det var ju föreläsning och sånt också, men det skiter man väl i. Fast det som inte bör skitas i var att det var ett jäkla bra band som spelade. Tummen upp för dom! Och tummen upp för min fd. trumlärare som var med och spelade i bandet.

Modevisningen gick inte riktigt som jag ville. Men det mesta funkade. (JessicaN, läs!) Dom röda blåsorna, eller balklänningar som man också kan kalla det, var jättefina på alla. Åh så vackert det var. Bra jobbat flickor! IdaO gick hon med, vi ger en tumme upp för henne också som vågade och för att hon är finast i världen.

Efter MV så gick jag hem till ida och myste med henne och RebeccaH. Bästaste flickorna i världen.

Nu ska jag ut till stallet och dona en sväng sedan bär det av till farmor och farfar. Jag är lycklig nu.

      
         


Kommentarer
Postat av: idao

det var jätte ku!! och du var finast i den röda klännignen :)

2010-03-09 @ 18:44:54
Postat av: Jessica

Haha du mena så :P men ida är ju inte med på kortet? <3

2010-03-09 @ 21:44:58
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej där är bara mode och kläder gänget! <3

2010-03-10 @ 18:25:09
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0