sony ericsson J105i: check!

Tjingiling! Jag känner att jag är på topp igen, så är det bara till och köra igen. Fast jag antar att man inte kan känna på något annat vis när man just fått en ny telefon och pengar. HEHEH.

Idag har det varit slappaste dagen på länge, och jag kan nästa lova att det inte händer så mycket mer imorgon. Fast det är ju karneval förstås.

Men hur jag tar mig till skolan imorgon är ett mysterium. Egentligten skulle jag ju behöva åka moppe för att kunna ta med mig ridkläderna. Men om jag nu åker moppe, hur ska jag då kunna ta  med mig pinnarna till plakaten? Ah knepigt läge det där. Visar väl sig.

Mamma kommer hem ikväll! Åh mamma! det märks verkligen att hon är borta. Man får göra allting själv.

Puss

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0