man kan faktiskt vara lycklig utan att vara kär har jag just insett.

Hellu bitches. Kom nyss hem från den grymma matchen.. som vi förlorade.. igen. HEHE. Jag hade ju förjäkla trevligt sällskap iaf. Och dom små ungarna som vi bollade med, dom var ju lite småsöta dom också. Och jag har även tankat min moppe för första gången i hela mitt liv! :D (är man en bortskämd jänta som jag och får den tankad av papsen jämt så är man väl). 

Ahopp, totte är sick som fan. Vetetusan vad som har hänt med fjäderfät. KRya på dig bubbn! 

Rickard har stuckit iväg och jobbat i östersund.. UTAN ATT SÄGA NÅGOT!!  Jäkla unge. 

Nu ska jag gå ut och stänga garaget för idag. Ha det bäst.  

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0