Inte okej!

okej, nu ska jag berätta om det värsta jag varit med om tror jag. Idag när jag skulle städa det nedre servicehuset på campingen så varnade vaktisen mig innan jag skulle gå in på toaletterna genom att hålla för näsan och täcka för ögonen. Tyvärr så trodde jag att han skämtade, men det var toaletten jag gick in på som var ett skämt. Låg toapapper och gräs över hela golvet, luktade så mycket ciggrök att jag trodde jag skulle kvävas och den som varit där hade uppenbarligen aldrig hört talas om en toalettborste. Fy faan. Och det värsta var att det inte skulle ta slut där, alla toaletterna såg ut så, och när jag sedan gick in till dusch/diskrummet så möttes jag av översvämning där det flöt omkring hårbollar, gräs och ännu mer toapapper. Jag tror inte riktigt att jag är gjord för det där jobbet. Antingen är det jag som är mesig eller också är det jävligt äckligt att städa. Välj själv.

Kommentarer
Postat av: Jessica

De är klart det är äckligt att städa såna där toaletter, men det måste ju göras av nån :)

2010-06-23 @ 18:58:21
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0