I will burn this fuckers down

Tjena. Helgen var ju kung juh! Fredag: Myys med gamla gänget hemma hos ida, fy farao vad bra ni är! Typ lekar och tjejsnack och massa bus, och det gillar vi. Lördag: jag och ida tog en utomhusfrukost och solade järnet, sedan åkte jag och tog en glass med johan och hade en trevlig pratstund nere vid båthamn. På kvällen åkte jag ner till nor och kalasade lite för goliat, men blev inte kvar där så värst länge. Grattis grabben. Söndag: Chillidill hela dagen framför tvn. Så helgen har varit precis så som en helg borde vara.

Nu sitter jag på skolan och har liiiiiiiite ångest över att jag sitter här typ fem timmar för tidigt. Fy faan för mig.

Så lektionerna i dag är alltså klassråd, engelska och sedan fika hemma hos helena. Sista veckan i skolan känns alltid så meningsfull. Verkligen.

Nästa vecka börjar jag jobba, jag ser framemot det jäkligt mycket samtidigt som jag gärna hade velat haft någon veckas lov först. Men men, jag behöver ju håva in lite pengar, så vad gör man inte?

Min mattelärare ändrade slutbetyget från vg till........ MVG , i can't belive it!!!!!!! Jag? mvg? näe va?

Tottis är frisk igen, wehey! vetetusan vad som flög i honom.

Nu kanske jag sätter mig och tar tag i den engelska bokredovisningen. Kanske.

Eftermiddagen tänker jag ägna åt min sofie iallafall. Jag har saknat henne. Puss

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0