I wan't to be a billionaire

AAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH JAG HAR SOMMARJOBB!! galet galet galet glad. Hur fan hade jag överlevt utan de supersöta holländarna? Så sommarjobb: check!

Tog min ulla till skolan idag, men frågan är hur jag ska orka ta mig hem på henne ikväll efter ridlektionen. Aja ser ni någon som somnat i diket mellan ljusdal och nor så är det väl förmodligen jag.

Sitter hemma hos sofie just nu och blir väl kvar här ett tag till, sedan drar jag ned till stallet och sällskapar mamsen.

Johan smsade nyss och sa att han var i järvsö, han MÅSTE träffas. Så iallafall en dag i helgen är bokad med honom. PUSSN

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vart ska du sommarjobba? :)

2010-06-03 @ 23:26:39
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför hälsar du aldrig på johan?

2010-06-04 @ 22:16:17
Postat av: Sanna

Så nära kompisar är vi inte att vi åker typ 70 mil för att hälsa på varandra:)

2010-06-05 @ 03:20:19
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0