Den tekniska flickan som kan mobilblogga

Hello there. Och apropå engelska så pratar jag så mycket engelska på jobbet att jag nu har börjat tänka på engelska. Lite jobbigt om jag får säga det själv. Kom just hem från jobbet nu ..och klockan är en sisådär kvart över ett. :) men så är jag ju ledig hela helgen också. Hoppas på att vi hinner åka lite båt och skider under ledigheten. På lördag morgon far jag, idao och familjen ner till gävle för att köra lite cross, spännande! Och nu orkar jag inte hålla ögonlocken öppna längre, godnatt:)

Kommentarer
Postat av: sofie

hahah , blondin ;) "nu har jag börjat tänka på engelska" visst! xD hihi ^^

2010-07-20 @ 21:32:58
URL: http://suufiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0