Livet leker återigen.

hallluu

Måste börja med att tacka dom underbara brudsen som va mitt umgänge i fredags, det var toppen! Lite för mycket taffs hit och dit lite för äckliga turkar (jag har inte fördommar, men dom som var där VAR äckliga!), men annars så gick det ann!

Det började med falukorv, makaroner och stekt ägg, tillagat av mej, hos Sofie på elevhemmet. Sedan åkte vi med Marcus ner till Evelina, puss på han som är så snäll. Sedan gick vi den oooootroligt långa vägen hem till majizz, eller ja det känns iaf långt när det är typ 7834324 grader kallt. Där blev det förfest så det stod högan till, eller något sånt. Vi fixade oss med a lot of spackel och åkte sedan ner till stationen, tack Majas mamma för att du stod ut med oss.

Bussen till Hudik kom och det blev en annorlunda resa. Mycket (och jag menar MYCKET) skratt, polisrazzia, HÖG sång, har ett svagt minne av att vi sjöng ja må hon leva till Evelina fastän hon fyller år i november (:o) weird. Och sedan på slutet så blev det en sur busschafförsutskällning också. Vi gick till the place (folkan), och där började festen långsamt ta fart, sedan blev det dans och återigen dans hela långa kvällen. Så länge att jag var tvungen att ta av mig klackisarna till och med. Och till sist blev det magont för min del och donken.
Och slutresultat: Helt klart godkänt!

Har färgat min kaluffs i helgen, ultrablont igår för att få bort min orubbeliga mörkbruna färg, mörkblont idag för att få bort det oranga, nu ser min hårstack ut som en lejonman. Charmerande.


Stridsyxan är begraven. Jag har inte menat någonting med det jag har babblat om. Jag har aldrig saknat någon så mycket som jag saknar dig nu.

Och jäklar vilket långt inlägg jag plitade ner nu, wow. 

     
  partyutstyrsel           Inaochjagonthebus           MajaochAnni         shakeyourassforme

Kommentarer
Postat av: ida o

Grymt asså:D bra att ni ändå hade kul utan mej :P

2010-02-01 @ 10:44:34
Postat av: ida o

Grymt asså!! :P härligt att ni kunde ha kul utan mej åså ;D

2010-02-01 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0