som skänkt från ovan

                                                                



Jag glömmer aldrig första gången vi träffades, ganska knasigt va det, men helt underbart. Jag hade aldrig sett en så vacker varelse förut. Sedan kommer jag också ihåg andra gången vi träffades, det var känslor så att det rann över. Det var också då vi gjorde vårat första "kärleksmärke". Inte så fint kanske, men jag påminns av det varje kväll jag ska sova. Påminns om att du är det bästa. Men såklart minns jag de andra gångerna också, hur skulle jag kunna glömma?
Jag har aldrig varit kär på riktigt, inte förren nu. Jag får liksom ett sug i magen och ett leende på läpparna varje gång jag tänker på dej. Och så dunkar det sådär härligt i bröstet på mig. Jag är alldeles säker på att du är det bästa för både kropp och själ.

Svik mig inte nu hjärtat, för jag är jättekär i dig!


         


Kommentarer
Postat av: Ann-Zophie

Om allt går som planerta så flyttar jag hem till sthlm till hösten ;)

Tack så mkt, det värmer ;D

2010-01-07 @ 22:16:37
URL: http://www.ann-zophie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0