Phjjoo

Och så var första skoladagen på länge avklarad. Gick ju galant, även fastän jag inte kunde somna förren 01 inatt. Men det märks nu kan jag lova. Känner mej som överkörd gnu.
Jag hade saknat alla mina klassisar så det var skönt att träffa dom igen, det är illa att nästan alla bor långt borta. Dom kan få bo under min säng istället. Vore mycket bättre. Ska ta upp det med dom imorgon.
Vi fick nytt schema idag, det ser awesome ut.

Some BIG news, kylan håller på avtar!!!!

Och om ni inte visste det redan så älskar jag Tobias Söderberg. PUSS

                                                                                                             
         
      

                Puss på vänskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0