Läxor så jag svimmar av

Hej hej, dagen har varit helt okej, jag har ingen träningsverk från gympapasset som vi inte fick plats på igår, och inte från vistelsen på gymmet heller. Skönt. Vi åkte längdskidor på gympan idag, Maja, Evelina och Jessica ramlade som tokar, men absolut inte jag.

Vi har jäääättemycket läxor just nu, axlarna känns tunga.

Men apropå osthyvlel så kommer den MYCKET efterlängtade hästen på söndag, woho! Längtar.

På fredag följer jag då som sagt med Evelina, ska kolla på tyg till klänningen i Gävle också. Kom ihåg kom ihåg för tusan.

Men nu ska jag och Jessica laga pasta och skinksås, mums! Sen bär det av till träningen, heja oss.
Pussen


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0