Just fine, thanks!

Hallu! Jag måste börja med att säga att hatar denna bajsjävlaförbaskadeskit-kylan. Sedan måste jag också påpeka att jag gillar mensverk lika mycket som kylan. Mormor är här i några dagar, jag vet inte varför, men hon är ju iallafall söt. Jag fyndade lite kläder igår på rean, kalas! I och för sig så var det ju farmor som betalade, men ändå, tur för hennes plånbok liksom. Jag är fortfarande jätteledsen, och kommer troligtvis vara det tills.. ja, jag vet inte. Ska fira sista julaftonen imorgon, det ser jag fram emot. Ja förutom att man blir alldeles slut i huvudet av alla storpratare i mammas släkt, bombsäker på att jag kommer äta alldeles för mycket, och misslyckas med mitt nyårslöfte, men annars så. Puss

                         
                         Så här ser mina tapeter ut nu för tiden i mitt rum. (sidor ur modetidningar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0