Hurtiga Hulda!

Halloj!
Har precis stigit innanför dörren, har varit på min första träning på över ett halvår, är jag heeelt slut eller? svar: JA. Jag håller på dör av trötthet. Men det känns skönt som fan. 

Rebecca W var på skolan och smög idag, kul att se henne må jag säga!


Morgondagen kommer bli helt underbar: Sova tills jag vaknar av mig själv, Göra vad jag vill resten av dagen, Gå ut och gå i det förhoppningsvis soliga vädret, Rida, Ta en buss till Ljusdal, Träna.

Awesome! 
                                                                                                          
                           En perfekt helg                                                                         
                                        
                        
                      Ridning på g            Myys i biomörkret      Sleepover i lägenheten


Kommentarer
Postat av: evelina

haha grymt snygga bilder! du måste skicka dom till mig sedan :)

2010-01-21 @ 20:52:08
URL: http://evelinaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0