För att jag inte kan och för att jag inte ska.

Haaaiii, som Emma säger!
Har nu kommit hem efter vistelsen i Hofors hos familjen Björkan. Det har varit riktigt mysigt, även fasten vi inte gjort så mycket nytta. Fredag: Hemma med film. Lördag: Magont (på Evelinas front), Valbo, bio (snabba cash). Söndag: Frukost, tv, packa, tåg. Puss på det!

Ridlektionen i torsdags vart ju en enda stor soppa må jag säga. Less på hästen, less på mig själv, less på alla andra, less på alla mina misslyckanden med saker och ting, och till slut bröt jag ihop med krokodiltårar på kinderna. Mitt i ridhuset. LYCKAT.

Jaja, nu ska jag i mina drömmar gå och läsa ner den stora läxhögen, men egentligen gör jag nog något annat.
Puss på alla

Jo juste, tror ni hästen har kommit, svar: nej.


              
                    Önskar att jag kunde som alla tydligen tycker att jag ska göra,
                    släppa taget om dig nu. Vet inte varför jag inte gör det, antingen är
                    det för att jag inte vill eller så är det för att jag inte kan.

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0