när nästan alla kuggar i hjulet är på plats

Hej hej! Idag är jag på bra humör. Ganska trött, ganska värdelös gympa. Men annars är det fina fisken med mig! Apropå fisk så var det fisk till lunch igår, fiskpanetter lite mer exakt, men grejen var den att fjället på fisken var kvar, den såg alltså rå ut innuti. ÄCKLIGT. Synd att jag hann äta halva fisken innan jag upptäckte det bara. Jag har bestämt mig för att sluta på kören, hinner helt enkelt inte. Tråkigt. Funderar även på att sluta spela trummor, har inte lusten kvar, jag tränar aldrig hemma och jag är aldrig med på LPW kvällarna, känns inte så meningsfullt. Därimot ska jag och halva klassen förmodligen börja på body pump och body attack, bullmagen ska bort och musklerna ska fram. Heja oss.
Näst Nästa helg ska jag förhoppningsvis följa med Evelina hem-hem, alltså hem dit hon bor på riktigt. Jag säger funfunfun! Ooh vilket sammanträffande att han förmodligen också ska till evelinas hemort den helgen, lalalala.. Jag är faktiskt gladare än vad jag varit på länge. PUSSEN                                   
                                                                                                                               T<3

       


Kommentarer
Postat av: rebecca

Åh gud det där med fjället vad äckligt, varför göra så för? Som tur var märkte jag innan jag börja äta. Haha och jag som hade sett fram emot den därfisken hela dagen, jag lovar att det kom tårar när jag fatta att jag inte kunna äta den, alla skratta åt mig :D så går det när man är töntig och grinar över fisk :)

2010-01-13 @ 23:52:32
URL: http://annarebeccakristina.blogg.se/
Postat av: sanna

hahah åh men din stackare, jag hade inte längtat sååå mycket till fisken faktiskt ;)

2010-01-14 @ 09:58:57
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0