Måndag

Hej söt

Det har varit en underbar dag med massor av sol och massor av skratt. Jag har kännt mig lycklig. Jag hade nästan glömt bort hu det kändes.

Gick till u mottagningen efter skolan med Sofie. Jag ser inte framemot nästa besök kan jag lova.

På onsdag ska jag sova hos SofieK. Fyfan vad kul vi ska ha. Det har jag alltid när jag är med henne föresten.

Men nu kommer dom efterlängtade bilderna från partajet i fredags.

                    
         Jessicas underbara                                                söt emma eriksson
          egendesignade skylt
                        
                  emmaaa och jag          glenn och bamse       söta barn
                   

   goliat jessica och jag    fin ida och... mindre fina                den här bruden är
                                            patrik:P                                 helt jäkla awesome

                
                              och den avslutande och finaste bilden på posarna!
                           tack alla som var där och gjorde den galna kvällen möjlig♥
                                


Kommentarer
Postat av: JessicA

Snacka om att man är snygg på alla bilder :P

2010-02-16 @ 13:59:23
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: sanna

du är alltid snygg! ;)

2010-02-16 @ 14:36:27
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0