DAGENS



dagens låt:
samson-regina spector
dagens frisyr: uppsatt, så gott det går
dagens smink: mascara (ingen foundation :o, heja mej!)
dagens klädsel: skönt. luvtröja, jeansleggins och en stor fluffig sjal
dagens roliga händelse: pratat lite med johan som jag inte har hört av på superlänge<3
dagens planer: åka hem och göra ingenting. för en gång skull.
dagens vill ha: massa choklad
dagens saknad: en lång och tröstande kram
dagens drog: -
dagens tråkigaste: att jag är less på alla utan anledning
dagens finaste: att någon frågade hur jag egentligen mådde 
dagens måste: läxa!
dagens dricka: vatten
dagens köp: borde vara presenter till jessica och ida, men har tyvärr inte hunnit köpa än.
dagens mat: fil och flingor
dagens kärlek: -
dagens mående: ganska fundersam och inåt
dagens skratt: evelinas iorskratt
dagens tanke: hur fan vill ja att mitt liv ska bli?
dagens irritationsobjekt: dom ouppmärksamma
dagens just nu: JAG VILL HEM
dagens önskan: att jag blev ett litet barn igen och slipper tänka på så jobbiga saker
dagens längtan: jessicas och idas kalas på fredag<3

Kommentarer
Postat av: evelina

HAHHAH! jag har tänkt på en sak. Hur kan jag skratta som ior om han aldrig skattar ;)?

2010-02-19 @ 16:11:13
URL: http://evelinaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0