Istiden på ingång sägs det

Häääääj,

Det här har varit en helt fuckad dag. Åker till skolan som vanligt, matteläraren är sjuk=jag hade kunnat fått sovmorgon, datakunskap och ingen dator funkade för mig så det kunde ta sig i röven=fick inte ett skit gjort, svenskaläraren var sjuk, klassråd och får världens läxa, engelska. Slutar halv tre och måste vänta till 16.20 då min buss hem går, men så blev det icke för jag fick nog. Ringde pappa så han fick hämta mig i Jarse. Åh jag kommer hem en och en halv timme tidigare tänkte jag, men så ska han STORHANDLA!!! skit.

Nu sitter jag och pluggar, har fått en läxa gjord hittils. Har fyra kvar, suck..


Såg sjuuukt bra text på bdb idag, så true:en


Att anförtro dig
min kropp,
att ge dig den,
är svårast.
Hellre har jag
själen naken.
Inte direkt blyg,
men mycket rädd
att inte duga,
att läsa det i
ditt ansikte . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0