En andra chans.

Känner att det är på tiden att blogga faktiskt. Har ju börjat skolan nu iaf, och det va inte så tokigt, jättehärligt att träffa alla igen :) Idag kom johan till ljusdal så jag käkade med honom, trevligt trevligt! Vet inte riiktigt vad jag ska göra ikväll, antingen är jag bara hemma och tar det lugnt, eller så åker jag till ljusdal och tar det inte lika lugnt. Vi får se.  
Imorgon tror jag att jag ska kika lite på folkrace , och träffa rickard såklart, mest därför faktiskt. Och imorgon kväll blir det party party, annis place.
Söndagen bjuder på ännu mer födelsedagsfirade och tårta, och det är jag som fortfarande firas. Såå jag jag vet då vad jag ska göra dom närmsta dagarna. Vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0