I guess you're giving up?

Hallå där!

Så idag har vi alltså pååsklov. Galeet  galet galet skönt. Plus lite praktik och sparreholm veckorna därefter. Och jag kommer verkligen inte sakna skolan. Dessvärre människorna i den.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Har nästan bokat tid med Madeleine iallafall. Bara hon har åkt skidor klart så ska jag våldgästa hennes nuvarande hem i noooris. Blir troligtvis lite kalas ikväll. Taggad till tusen . JAg har motionerat en av våra fyrbenta husdjur idag iallafall. Lite nytta gjord då. Det gick fint. 

Nej nu ska jag försöka fixa till min blogg lite. Inte för att jag brukar lyckas, men det är ju att försöka som räknas. PUUUUUUUSS I LJUMSKEN 

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0