ska vi byta kräk?

hejjsvejs!

Blev en askalasbrakväll igår tycker jag. Jag åkte direkt till sofie efter jobbet och där fixade vi oss som galningar, sprang ner till tåget och stack till största staden någonsin, bollnäs.
När vi kom fram träffade vi pojkarna på max och sedan drog vi vidare till det folktätaste huset i hela jäkla sta'n. efter ett tag begav jag och sofie oss ner till fågeln och sedan orkar jag inte skriva så utdraget så jag kortar ner det, dansade assen av oss, tunglekte lite, blev slagen på nosen så blodet sprutade och sedan var det hemfärd för min del. puuusss som fan på kvällen.

idag blev jag väckt halv åtta, kände mig som en överkörd babian. klockan nio bar det av till hudik, käftis igen. sofie och mamma ville ut på sta'n och kika lite så jag passade på att smita till bilen för att ta mig en tuppluros medans.
käkade första mjukglassen för i år med sofien, det var det godaste på länge. nu ska jag gå upp och kolla på en film eller nåt och sedan blir det nog tyvärr sängen för min del för jag är så trött så det ser ut som att jag sitter och gråter här.  herrejäklars vilket inlägg, tack och hej.  


           

Kommentarer
Postat av: idao

träffa du snakebite nå? :D

2010-04-17 @ 19:04:12
Postat av: sanna

ärligt talat så skulle jag inte känna igen honom, så jag vet inte ;p

2010-04-17 @ 19:11:42
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/
Postat av: idao

det skulle nog jag. med hans fina bruna ögon =)

2010-04-18 @ 13:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0