She own you, motherfucker.

Tja


Nu är jag hemkommen, duschad, och proppad med godis. Awesome. Nu mår jag fint. Jag hade det askalas bra i gävle iallafall. händelserika dagar må jag säga. Jag var på samma fest som cimon lundberg (kände att det var en grej att skryta lite om), träffade nya människor, och lite lite lite meera. Pusspåde.

Imorgon ska jag försöka masa mig upp lite tidigare och städa innan sofies efterblivna födelsedagskalas med släkten startar. Sedan på eftermiddagen ska vi göra inget mindre än att gå på kalas. Igen. Sofiesöt kanske kommer också hoppas vi på.

Söndag ska jag försöka planera in en tripp till backen. Sista dagen då jue.

Pusssis!


       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0