Lady Gaga, the fame monster.

Nejmen hallå där!

Bara jag som haft en übermysig helg? På fredagen var jag hemma och tog igen mig och sedan åkte jag ner till stugan i nor. Där blev jag kvar till lördagen och då stack jag Madde och Fredde till backen. Superduperfint väder juh! Det var big air också. Så det var kanske lite jättemycket människor där. Jag blev iallfall galet imponerad hur man kan vilja ta livet av sig så mycket som dom som hoppade ville. Sedan åkte jag med familj till Stenegård och åt påskbuffé. GOTT! Jag åt som en gris. Efter att vi rullat hem så gick jag ner till stugan igen och övernattade i soffan. Träffade även Sonny en liten sväng. Kul? menart. Jag och Madde busade lite. Morgonen därefter sov vi uuuut, käkade och solade i den fantastiska solen. Känner att det bränner lite på kinderna nu. Sedan skulle hela gänget 08 åka hem och jag traskade hemåt. Det blir nog tamejtusan en promenad till innan dagen blir natt.   

Jag är nu officiellt helt och hållet singel, ensam, lämnad. Inte för att det påverkar mina känslor så mycket, men jag behövde bara få det sagt. PYYYYYYSS!

 
 

         Observera att det där bara är uppvärmningen.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vaa!? Så det är helt fenito mellan er nu !?

2010-04-04 @ 20:13:23
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: Maja

då är vi båda singel och sökande pluttan <3

2010-04-05 @ 17:18:53
URL: http://exhale.blogg.se/
Postat av: sanna

jessica: ja om inget mirakel inträffar så är jag rädd att det är över nu..

maja: nej maja, jag söker ingen. det skulle vara en tjej då. jag är less på det här nu.

2010-04-05 @ 18:12:33
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0