idag äre plugggg som faen. stör inte för guds skull!!

 

TJEJERNAS
TEST 10!


har du pojkvän?
naej
är du oskuld?  nej nej
har du hånglat med någon 2010? ohja
har du kramat någon 2010? ohja
har du hatat någon 2010? kan du tro
har du sagt "jag älskar dig" till någon 2010? ja det har jag
har du haft sex 2010? ja
är du kär nu? jag vet inte
kan du vissla? yäs
äger du en mascara? en?
äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? neje
är du emo? haha ahjo
är du brat? nja
gillar du vältränade killar? är det någon som inte gillar dom?
gillar du nörd-killar som pluggar? ja:)
gillar du tjejer? jag älskar mina tjejor
är du bisexuell? noppsnopp
har du nångång tyckt om någon i din ålder? ja
är du brunett? nej
är du blond? nej
är du glad?  oftast:)

HELT SERIÖST.
vad har du på dig för underkläder?  ah trosor och bh får vi väl hoppas?
hur gammal har ditt äldsta hångel varit?  21 tror jag
när hade du sex senast?  någon vecka sedan
i så fall, var det skönt? nja

SENASTE.
vad var det senaste du åt? frukost
vem fick du sms av senast? sofie karström
vem skickade du sms till senast? sofie karström
vem ringde dig senast?  sofieprupp
vem hånglade du med senast? linus
smsade du senast? men sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0