hur kan jag tro på kärlek när jag vet att den gör så ont?

hej sötnos!

jag är fortfarande sjuk som en galning. men jag är på bbbättringsvägen, jäkla  tur. och jag har slagit rekord i vitaminpillerförbrukning !

Just nu håller jag på tvättar och packar som aldrig förr. åååh så kuligt jag kommer ha, bli lite avundsjuk på mig. det är så jäkla fränt hela grejen.

Det var egentligen tänkt att jag skulle följa med två av mina coola vänner till söderhamn för förhoppningsvis lite eller ganska mycket bilåkning ikväll. tyvärr blev det lite ändringar i planen så jag förblev hemsi. lite tråkigt. neej trist som fan är det. bläää för att vara sjuk och inte orka vara ute och röja hela nätterna. blää.

idag har vi kalasat för mamma och lite släkt har varit här och firat. supertrevligt alltså. grattis mami♥

Morgondagen kommer främst bestå av packning och avsked. och sovning, för den biten kommer jag inte få se så mycket av nere i sparris.

Jag känner världens snyggaste kille och om jag hade fått hans tillstånd hade jag lätt som fan lagt upp en bild på honom här som ni hade fått dräggla lite på, men icke. ni kan få den här söta bilden istället:)

             
              observera sofies skitfräna halsband som hon fick av mig på sin stora
              dag, det står också ingraverat ett S och ett K som står för SyskonKärlek, 
              sweet inte sant?

Kommentarer
Postat av: Jessica

hm okeej, hur är det med alla andra då? :)

2010-04-25 @ 13:40:13
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/
Postat av: idao

det var sket synd att du inte kunde hänga me :/ men det tar vi igen lätt i sommar för dåblire ut och ragga in sweden!! :D

2010-04-26 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0