boys boys boys: we love them, we love them !

Hej hej

Har egentligen inte så mycket intressant att berätta just nu. Det gick bra idag med på praktiken, jag stormtrivs verkligen. jag har fått träningsverk i tummen för att jag håller på så mycket med händerna hela dagarna. HAHA. Imorgon har jag sånglektion och bio inplanerat efter jobbiti. Alice i underlandet blir det. Hoppas den är bra, skådisarna ser ju roliga ut iallafall, inte helt värdelöst då. Sedan på torsdag blir det en efterlängtad ridlektion. På fredag är det ju partaj så klart. Bollnäs nästa. Haka på?
'idag på bussen så såg jag den odrägligaste människan någonsin närma sig, och inte helt oväntat satte sig den odrägliga människan sig bredvid mig också. Och inte nog med det så började han prata med mig, och ville sedan inte sluta med det. Hela vägen hem satt jag och plågades av den äckliga männsikan, och som grädden på pannkakan så är jag dessutom släkt med filuren. Skänk mig en medlidande tanke, tack.

Nu ska jag gå och sussa ( :o ), godnatti. <hjärtahjärtahjärta3

        

Kommentarer
Postat av: Jessica

vad var det för en filur då ?

2010-04-14 @ 11:41:56
URL: http://jessicanorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0