and I'll take it back, right now!

nejmen hej hallå
 

känner att det borde vara min plikt att berätta lite om den galet tuffa veckan som varit. men den var tyvärr alldeles för tuff, så jag orkar verkligen inte ta hela versen nu. jag har lärt mig en maaassa iallafall. 

veckan har inte bara bjudit på det, utan även lite tårar och besvikelser. och jag tänker inte heller ta vad det innebär just nu. men det är verkligen över nu, du behöver inte ens försöka. Jag är fan inte värd det här. 

Känns lite jättemycket trist att behöva tacka nej till alla finfina erbjudanden om partajplatser ikväll. men jag känner att jag borde lyssna på vad kroppen vill nu, och den  vill krypa ner i sängen med massa gosiga kuddar och täcken och sedan sova tills den vaknar av sig själv. så det är kvällens plan. haaaay!  

      
                      

Kommentarer
Postat av: idao

jag hoppas du hade det bra hemma ändå. myste ner dig i soffan bland kuddar och täcken! :)

2010-05-01 @ 14:45:16
Postat av: sanna

joda jag hade det ganska bra ändå. fast jag blir lite avis när jag ser bilderna på er söta filurer från igår..

2010-05-01 @ 15:42:50
URL: http://sannaelisabeteriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0